Welcome To My Blog WahiedaHamdan.blogspit.com, sudah baca sila FoLLOW ^______^

Monday, December 19, 2011

I FOUND IT , BUT ..


YE, saya suka , sayang kan dia bukan sebab rupa atau yang lain-lain,
saya suka kan dia sebab dia memang baik untuk saya,
saya sayang dia sebab dia faham saya,
perasaan saya memang untuk dia sebab saya rasa dia memang jodoh saya,
tapi sayang jodoh kita orang tak kekal lama, 
mungkin setakat nie dia yang terbaik yang pernah saya ada, 
dia yang terbaik yang pernah saya ada, 
bukan nak memuja tapi nie kenyataan yang mungkin tak akan sape-sape tau,
ternyata salah bila saya rasa awak jodoh saya ,
bila relatonship kita tak sampai pun 6 bulan,
semua yang saya rasa, sayang saya, rindu saya berakhir macam tuh je
saya rasa saya dah jumpa orang yang betul tapi sekejapje bahagia yang saya rasa, 
tapi sampai sekarang saya masih berharap, 
gambar awak la yang boleh buat saya hilang rindu :')
walaupun ada sesetengah orang cakap saya nie bertepuk sebelah tangan
terhegeh-hegeh, tapi cuba orang yag bercakap tuh ada kat tempat saya
bye2 iloveyou :')



No comments:

Post a Comment